Connecteu-vos amb nosaltres

EU

#Magnitsky: TV del Kremlin va acusar la CIA d'un complot per causar la mort de Sergei Magnitsky

COMPARTIR:

publicat

on

Mas-MagnitskyA la tarda d'abril de 13, el principal canal de propaganda de Kremlin, Rossiya-1, va distribuir un vídeo que mostra documents falsos que afirmaven que la CIA havia organitzat la retirada de l'assistència mèdica a Sergei Magnitsky en un centre de detenció rus per provocar la seva mort.

Per donar suport a aquesta afirmació, el canal de televisió va mostrar un informe de la CIA amb data 20 2009, que, segons un dels participants del programa, es va autenticar en un informe forense d'una empresa britànica dirigida per un ex agent MI-6.

"La propaganda del Kremlin és en contradicció amb tots els documents oficials russos que descriuen les torturants condicions que havien creat les autoritats russes per a Sergei Magnitsky durant els seus 358 dies de detenció i el fet que alts funcionaris de la fiscalia general russa rebutjessin les seves peticions mèdiques per escrit atenció ", va dir un representant de Magnitsky Justice Campaign.

Com a resultat del seu maltractament durant els sis primers mesos de detenció, Sergei Magnitsky va perdre gairebé 20 kg, i va desenvolupar pancreatitis i càlculs biliars, que es van diagnosticar a 1 2009 de juliol, tal com mostrava resposta del centre de detenció de Matrosskaya Tishina. Li van rebre una cirurgia. Però una setmana abans de la cirurgia programada, Sergei Magnitsky va ser traslladat a un nou centre de detenció, Butyrka, que no tenia instal·lacions mèdiques.

La decisió va ser sancionada per l’investigador rus del Ministeri d’Interior Silchenko i el cap del sistema penitenciari rus Petrukhin. Totes les sol·licituds de Sergei Magnitsky i els seus advocats de cura mèdica van ser rebutjades per funcionaris del Ministeri de l'Interior, Fiscal General, sistema de detenció i jutges (vegeu l'informe "La tortura i l'assassinat de Sergei Magnitsky").

Al maig, 2009, el ponent del Consell d'Europa va demanar a la Fiscalia General de Rússia que investigés les condicions de tortura a les quals estava sotmès Sergei Magnitsky. Va rebre una resposta oficial que Sergei Magnitsky no havia estat arrestada i que el nomenat oficial de policia no treballava al Ministeri de l'Interior de Rússia. El Regne Unit Law Society va escriure a la fiscal general russa Chaika el juliol de 2009, que el va instar a alliberar Sergei Magnitsky de la seva custòdia. A l'octubre, la Fiscalia General de 2009 va respondre que no hi havia necessitat d'intervenir i que no hi havia cap violació dels seus drets sota custòdia.

Al 16 de novembre de 2009, després de gairebé un mes de custòdia de 12, Sergei Magnitsky va ser traslladat de Byturka a Matrosskaya Tishina, suposadament d'hospitalització. Però en lloc de ser admès a l’hospital, Sergei Magnitsky va ser posat en una cel·la d’aïllament i copejat per vuit guàrdies. Els metges civils no van entrar a la seva cel·la fins que va morir. Malgrat una sol·licitud de la mare de Sergei Magnitsky per portar a la justícia a funcionaris de 50 de la Fiscalia General, del Ministeri de l'Interior, del FSB i del sistema penitenciari per l'assassinat del seu fill, el Comitè d'Investigació de Rússia va tancar el cas a la seva mort reclamant absència de delicte .

anunci

El periodista darrere de les falses "proves" d'ahir sobre el suposat complot de la CIA per matar Sergei Magnitsky és Evgeniy Popov, que treballa per Rossiya-1, i ha estat sancionat per Ucraïna pel seu paper en la campanya de desinformació sobre la guerra d'Ucraïna. A principis d'abril, Evgeniy Popov va viatjar a Londres per obtenir un vídeo de l'oficina de William Browder allà. La policia va haver de ser cridada a causa de la interrupció que va causar.

Comparteix aquest article:

EU Reporter publica articles de diverses fonts externes que expressen una àmplia gamma de punts de vista. Les posicions preses en aquests articles no són necessàriament les d'EU Reporter.

Tendències